Pyöräilybloggausta Travemünde-Pariisi:
Lauantai, juhannus — Lyypekistä Hampuriin
Kävin hankkimassa sim-kortin iPadiin. Nopea yhteys 5 megaa, maksoi 25 €/kk. Ei paha, mutta ei toimi kuin Saksassa. Sellaista, joka toimisi koko Euroopassa, ei saa edes rahalla. Tästä lienee tulossa direktiivi, mutta vasta 2015.
Lübeckin keskusta on mittakaavaltaan viehättävä, mutta jotenkn kylmä ja kuollut. Rakennukset taitavat olla pääsin rakennettu vuoden 1945 jälkeen, vanhan mallin mukaan, mutta henki puuttuu.
Palasin hotelille, josta oli juuri lähdössä kymmenen hengen pyöräilijäjoukko. Missähän heidän fillarinsa olivat olleet? Jatka lukemista “Lübeck — Hampuri”

