Muutama seuraava päivä menee Säätytalolla hallitusneuvotteluissa. Neuvottelujen osalta on sovittu, ettei niiden kulusta kerrota, joten en kerro sisällöstä mitään. Kerron vain muodosta.
Neuvottelut on organisoitu puolueiden puheenjohtajien johtoryhmään ja kahdeksan alatyöryhmään. Niinpä kullakin puolueella on yhdeksän (1+8) varsinaista neuvottelijaa. Minun työryhmäni koskee kuntapolitiikkaa ja hallinnon kehittämistä.
Kussakin työryhmässä puolueen neuvottelijalla on tukenaan kaksi muuta, toinen poliitikko (Heli Järvinen) ja asiantuntija (Lauri Korkeaoja STTK:sta). Kaiken kaikkiaan Säätytalolla kokoontuu noin 250 henkeä. Jatka lukemista “Hallitusneuvottelut käyntiin”
