Kehä I:n ja Itäväylän risteys
En päässyt paikalle, koska eduskunnassa oli omat kiireensä, vaan paikalla oli puolestani Kai Ovaskainen. Tulin vasta, kun kokous oli ollut käynnissä kaksi tuntia. Silloin tästä asiasta tehtiin päätöstä. Se palautettiin yksimielisesti muunlaisen ratkaisun etsimiseksi. Ilmeisesti keskustelu oli kulkenut niin, että luottamusmiehet olivat esittäneet hyviä ratkaisumalleja ja liikennesuunnittelijat kertoivat, että sekin on tutkittu, mutta ei toimi. Meillä taitaa olla edessämme aito ongelma. Jatka lukemista “Kaupunkisuunnittelulautakunta 12.5.2011”