On muotia vaatia lisää ilmaisia paikkoja liityntäpysäköintiin. On toki parempi, että ihmiset ajavat autolla asemalle ja tulevat junalla Helsinkiin kuin että tunkevat autonsa kanssa Helsinkiin. Ongelma on vain siinä, että liityntäpysäköinti on turkasen kallista, eikä ole päästy sopimukseen siitä, kuka sen maksaa.
Jos laskemme raideinvestoinnit euroina matkaa kohden, pysäköintipaikat ovat selvästi kalliimpia kuin itse rata. Jatka lukemista “Kuka maksaa liityntäpysäköinnin?”