Oheinen puhe on eduskunnan välikysymyskeskustelusta. Koska pidin sen ilman paperia, olen hieman stilisoinut pöytäkirjasta kopioitua puhetta.Tämä on myös vähän pidempi kuin salissa pidetty, koska viiden minuutin aikarajoituksen vuoksi jouduin jättämään joitakin asioista pois.
Arvoisa puhemies!
Koen tilanteen hyvin sekavaksi ja vaikeaksi, koska rahamarkkinoiden käyttäytyminen on yllättänyt talousoppineet. Ymmärtääkseni monet huippuasiantuntijat ovat myös ymmällään siitä, mitä pitäisi tehdä. On tietysti hienoa, että tästä eduskunnasta löytyy niin varmoja mielipiteitä. Jatka lukemista “Puhe välikysymyskeskustelussa”
