Hesari kirjoitti tänään asiasta, joka minuakin on raivostuttanut. Musiikkitalon näköjään ikuiseksi jäävän työmaan kohdalla on pysyvä ruuhka, joka myöhästyttää bussien ja ratikoiden kulkua kohtuuttomasti. Miksi väliä ei suljeta henkilöautoilta töiden siksi ajaksi? Suurin osa autoilijoistahan kiettää paian jo nyt, miksi loppujakin ei panna niin tekemään? Olen aika varma, että ihmisten yhteen laskettu matkustusaika näin menetellen lyhenisi, minkä autoilijat menettäisivät (jos menettäisivät mitään), sen bussi- ja ratikkamatkustajat moninkertaisesti voittaisivat.
Kuuleko Pekka Sauri?