En ehtinyt tehdä edellisestä lautakunnasta selostusta. Melkein kaikki pantiin pöydälle ja mitä ei pantu pöydälle, hyväksyttiin sellaisenaan. Nyt pitäisi olla viimeinen kokous ennen kesälomaa. Saas nähdä. Lautakunnan kokous pitäisi ehkä siirtää Säätytalolle, koska yli puolet lautakunnasta on siellä. Löytäkääpä muuten toinen vastaava lautakunta Suomesta!
Pöydältä: Lausunto Uudenmaan liiton maakuntakaavaluonnoksesta
Virastoa kehotettiin lisäämään lausuntoon kaavan periaatteita Helsingin ulkopuolella puoltavia näkökohtia, koska kaava edustaa terveitä maankäytön periaatteita, ja jonkun on syytä myös sanoa se. On nyt lisätty, ainakin joiltain osin. Muuten lausunnoissa on pelkkää marmatusta. Jatka lukemista “Kaupunkisuunnittelulautakunnan lista 16.6.2011”