Oli komeaa, että Australian uusi hallitus allekirjoitti Kioton sopimuksen ensimmäisenä virkatyönään. Nyt odotamme enää USA:n presidentinvaaleja. Sen jälkeen alkaa tapahtua. Ennustan, että kaikki maailmankauppaan osallistuvat maat pakotetaan osallistumaan ilmastopolitiikkaan. Tämä tulee merkitsemään myös Suomessa huomattavasti nykyistä kireampiä toimia. Eihän meillä ole tehty ilmaston suojelemiseksi oikeastaan vielä mitään.