Site icon

Mitä Australia ensin, sitä USA perässä?

Oli komeaa, että Aus­tralian uusi hal­li­tus allekir­joit­ti Kioton sopimuk­sen ensim­mäisenä virkatyönään. Nyt odotamme enää USA:n pres­i­dentin­vaale­ja. Sen jäl­keen alkaa tapah­tua. Ennus­tan, että kaik­ki maail­mankaup­paan osal­lis­tu­vat maat pakote­taan osal­lis­tu­maan ilmastopoli­ti­ikkaan. Tämä tulee merk­it­semään myös Suomes­sa huo­mat­tavasti nyky­istä kireampiä toimia. Eihän meil­lä ole tehty ilmas­ton suo­jelemisek­si oikeas­t­aan vielä mitään.

Exit mobile version